Breaking News
TV reporter Alex films a memorial for a coworker who died, guided by the man's daughter, whose relationship with her father was far from simple.
A difficult assignment awaits TV reporter Alex. He must film a memorial portrait for a coworker who died in a tragic accident. His colleague's daughter becomes his guide, although her relationship to her father was more than complicated.