Between Pain and Amen
A young composer and double bassist is arrested by the political police and taken to the prison in Pitesti, where a torture experiment is carried out.
A young composer and double bass virtuoso, who returns to Romania after studying in Vienna, is arrested by the political police soon after getting engaged and taken to the Pitesti prison, where a brainwashing and torture-based experiment is under way.