Between Mother and Daughter
A 16-year-old girl must confront the news that her mother has breast cancer, and learns to deal with her own body image.
A 16-year-old girl must confront the news that her mother has breast cancer. She learns to deal with her own body image and changes in her mother's body while discovering the true meaning of beauty.