Being John Malkovich
John Cusack, Catherine Keener and Cameron Diaz reap a windfall as they discover a portal that leads directly to John Malkovich's head.
Depressed by a dead-end job and a stale marriage, Craig Schwartz changes his life when he discovers a portal into the mind of actor John Malkovich. A mind-bending, unforgettable masterpiece which explores issues of identity and celebrity.