Bad Luck Banging or Loony Porn
Teacher Emi finds her reputation and career threatened after a personal video she filmed with her husband ends up on the Internet.
Emi, a high school teacher, finds her career and reputation under threat after a personal sex tape she filmed with her husband is leaked on the Internet. Forced to meet the parents demanding her dismissal, Emi refuses to surrender to their pressure.