2001 Sparks In The Dark
A recreation through different animation techniques of the in-depth interview published with Stanley Kubrick in 1968 by Playboy magazine.
A recreation through different animation techniques of the in-depth interview published with Stanley Kubrick in 1968 by Playboy magazine using the voice of Keir Dullea playing the famous Director.