Secret Garden
Jesse Palmer asks the six bakers to team up to make vibrant butterfly-shaped napoleons. Then, the teams create cakes that bring the beauty and serenity of a garden to life for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.