Out with the Old, In with the New
Jesse Palmer asks the eight bakers to create a dessert that features an edible candle that actually lights. Then, the bakers go head-to-head in a lemon meringue pie and carrot cake challenge to impress judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.