Spring Forward & Spring Backward
Jesse Palmer asks the nine remaining bakers to create an elevated version of their favorite childhood dessert. Then, the competitors design cakes inspired by a clock that reflect spring's beauty for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.