The Magical World of Minecraft
Jesse Palmer challenges the 12 bakers to make Minecraft-inspired square fruit entremets. Then, the bakers team up to create landscape cakes that bring the blocky world of "A Minecraft Movie" to life for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.