Something About Him
Rogelio Morales is a handsome Marine who sweeps Margarita Sanchez Lemus off her feet. Their whirlwind romance leads to marriage and the birth of a beautiful son. Behind Rogelio’s winning smile lurks a monster who will soon show his true colors.