The Wedding Singer
Adam Sandler and Drew Barrymore star in this rom-com about a wedding singer who falls in love with a lovely caterer about to get married.
Adam Sandler and Drew Barrymore star in this classic rom-com set in 1985 about a heartbroken suburban wedding singer who falls in love with a lovely caterer just as she is about to get married to a womanizing jerk.