Warcraft
A spectacular fantasy-action based on the worldwide famous video game, where humans and orcs are at war.
A spectacular fantasy-action based on the worldwide famous video game, where humans and orcs are at war. As one army faces destruction and the other extinction, a human and an orc team up to stop the true evil behind this war.