Quincy Jones: Burning the Light
Quincy Jones, a young stand-up comic with terminal cancer, performs in his first HBO comedy special.
Quincy Jones, a young stand-up comic diagnosed with terminal cancer who recently told his story on "The Ellen DeGeneres Show" and expressed his intent to tape a stand-up show that would be his legacy, stars in his first HBO comedy special.