Piece by Piece
Pharrell Williams shows his imaginative and creative process using Lego, as he constructs Lego models representing his artistic development.
Follow this autobiography where Pharrell Williams shows his imaginative and creative process using Lego, as he constructs Lego models representing his artistic development. Each build reflects a different creative milestone.