The National Dog Show
From the Kennel Club of Philadelphia, this cherished competition for all dog lovers returns for the 17th year.
From the Kennel Club of Philadelphia, this cherished competition for all dog lovers returns for the 17th year. Hosted by John O'Hurley, the event features 2,000 of the nation's leading canines, including the world’s largest, smallest and most exotic.