Larry Kramer In Love & Anger
Author, playwright and AIDS activist Larry Kramer is the focus of this portrait of one of the most important figures in gay America.
Author, playwright and AIDS activist Larry Kramer takes center stage in this candid portrait that examines the monumental effect of one of the most important -- and controversial -- figures in contemporary gay America.