Justice League vs the Fatal Five
The Justice League teams up with Star Boy to stop the time-traveling Fatal Five from hunting down budding Green Lantern, Jessica Cruz.
The fate of Earth hangs in the balance as a time-traveling group of criminals arrives in Metropolis to hunt down budding Green Lantern Jessica Cruz, whom they need to free the remaining Fatal Five members, Emerald Empress and Validus.