Gladiator
Sold into slavery to fight as a gladiator, with his family murdered, the former Roman general Maximus now seeks only one thing: vengeance.
Maximus, a Roman general, is condemned to death by murderous ruler Commodus only to survive and be sold into slavery. Bent on revenge, he becomes the most popular gladiator in all of Rome, leading to an inevitable clash with his mortal enemy.