Gladiator II
Years after the death of Maximus, Lucius is forced into the Colosseum after his home is conquered by tyrannical twin emperors.
Years after the death of Maximus, Lucius is forced into the Colosseum after his home is conquered by tyrannical twin emperors. With the future of the Empire at stake, he must find strength and honor to return the glory of Rome to its people.