15 Minutes
Two criminals film their murders for fame, forcing a detective and fire marshal to chase justice through a media-fueled frenzy.
Robert De Niro and Edward Burns star as a detective and a fire marshal chasing two criminals who film their murders to profit from fame, while the media turns violence into a spectacle.