Super/Man: The Christopher Reeve Story
An intimate portrait of actor and activist Christopher Reeve, whose remarkable life proved you don’t need a cape and tights to be a hero.
Chronicling the personal and professional life of Christopher Reeve before and after the near-fatal 1995 horseback riding accident that left him paralyzed, this documentary uses Reeve’s own words, as well as intimate input from those who knew him best.