Motherless Brooklyn
New York City, 1957. Lionel Essrog (Edward Norton), a lonely private detective living with Tourette Syndrome, tries to solve the murder of his mentor.
New York City, 1957. Lionel Essrog (Edward Norton), a lonely private detective living with Tourette Syndrome, tries to solve the murder of his mentor and best friend, armed only with vague clues and the strength of his obsessive mind.