Moral Order
In 1918, Maria Adelaide Coelho da Cunha, heiress and owner of the Diário de Notícias, leaves the family luxury to escape with a chauffeur.
In 1918, Maria Adelaide Coelho da Cunha, heiress and owner of the Diário de Notícias, leaves the social, cultural and family luxury in which she lives to escape with a petty chauffeur, 26 years younger.