Ice Age: Continental Drift
After Scrat's acorn antics cause a cataclysmic crack-up, Manny the Mammoth and his pals embark on a high-seas quest aboard a floating iceberg -- and clash with a band of misfit pirates -- in this fourth entry in the hit animated series.