From Dusk Till Dawn
Fugitive brothers and their hostages wind up in a topless bar that is crawling with bloodthirsty vampires.
Fugitive brothers Seth and Richie Gecko kidnap a preacher and his kids and head across the Mexican border in the family's RV to a safe haven at a sizzling strip club with one dangerous drawback: it's crawling with bloodthirsty vampires.