Clash Of The Titans
Perseus, the son of Zeus, leads a dangerous mission to defeat Hades, the vengeful god of the underworld, before he can unleash hell on earth.
Born of a god but raised as a man, Perseus is helpless to save his family from Hades, vengeful god of the underworld. With nothing left to lose, Perseus leads a dangerous mission to defeat Hades before he can unleash hell on earth.