Archenemy
Max Fist claims to be a super-hero from another dimension that fell, in time and space, to Earth, where he has no powers.
Max Fist claims to be a super-hero from another dimension that fell, in time and space, to Earth, where he has no powers. Nobody believes his story, except a teenager called Hamster.