Specjalna misja BMO
Finn i Jake mieszkają w Krainie Ooo i przeżywają przygody, podczas których spotykają jej niezwykłych mieszkańców. Jake jest magicznym psem, a Finn zawsze pragnął być superbohaterem i jest bardzo odważny.