Sheldon i dr Sturgis zaliczają pierwszą sprzeczkę, kiedy dr Sturgis popełnia błąd i przyznaje mu zbyt niską liczbę punktów w szkolnym teście. Mary zastępuje w obowiązkach chorego pastora Jeffa.