Narodziny Bazingi! Kiedy Shelton dowiaduje się, że ludzie, którzy mają trudne dzieciństwo często stają się wyrzutkami społeczeństwa, próbuje zachowywać się jak normalne dziecko. Związek Meemaw i dr Sturgisa zostaje poddany ciężkiej próbie.