Kim Wall, zaginiona na morzu (HBO)
Produkcja opowiada historię Kim Wall, młodej duńskiej reporterki, która została zwabiona do łodzi podwodnej zbudowanej przez niesławnego, samozwańczego „wynalazcę”, Petera Madsena, który ją zamordował i poćwiartował.