Bambusowa wojna
Grizzy relaksuje się w fotelu do masażu, gdy nagle chmura zasłania słońce, odcinając źródło zasilania chatki. Choć niebo się rozpogadza, spadki napięcia wciąż się powtarzają. Wkrótce Grizzy dostrzega na horyzoncie smoka!