Dave spotyka się z przedstawicielami wytwórni, żeby omówić warunki umowy i spotyka w studiu Justina Biebera i Benny’ego Blanco. Dave dostaje pierwsze w życiu zaproszenie na imprezę w Hollywood, na którym bawi się Kourtney Kardashian.