Ally próbuje porozmawiać z Dave’m o nowych, erotycznych doświadczeniach i nieumyślnie trafia w jego słaby punkt, który jej chłopak przed nią ukrywa. Dave prosi przyjaciół o poradę, bo nie jest w stanie spełnić nowych, wybujałych oczekiwań Ally.