W ciągu pół godziny Dave dowiaduje się, że zagra swój pierwszy koncert na żywo w miejscu, w którym zdecydowanie nie chciałby być. Elz niechętnie zgadza się zostać DJ-e’m, a Mike wyjaśnia Dave’owi, jak powinien dbać o swoją cerę.