Sookie wchodzi w układ z Erikiem i nawiązuje znów kontakty z Alcidem. Bill wymierza karę wędrownemu wampirowi i udziela rad dręczonej poczuciem winy Jessice. Jason zostaje wybawcą wbrew swojej woli.