Razem ze Stennesem i około 200 innymi mężczyznami w kwaterze SA, Rath przygotowuje się do bitwy ulicznej, chociaż Hitlera wydał z Monachium zakaz marszu. Szturmowcy przygotowują się do działań na Ku'Damm.