Życie po życiu: Ameryka bez cenzury
Dokument przedstawia rozmowy z psychologami, spirytystami, „mediami” komunikującymi się z zaświatami oraz zwykłymi ludźmi.
Dokument, którego narratorką jest Linda Ellerbee, przedstawia rozmowy z psychologami, spirytystami, „mediami” komunikującymi się z zaświatami oraz zwykłymi ludźmi, którzy analizują wzbudzającą wiele emocji kwestię życia po śmierci.