Zabójstwo Jesse'ego Jamesa przez tchórzliwego Roberta Forda
Legendarny rewolwerowiec Jesse James wypowiada wojnę łowcom głów. Tymczasem jego prawdziwym wrogiem jest ktoś z najbliższego otoczenia.