Wszystkie kolory świata pomiędzy czernią a bielą
Dwóch mężczyzn spotyka się w Lagos i od razu się dogaduje. Jednak w społeczeństwie, w którym homoseksualizm jest tabu, ich życie nie jest łatwe.