Taśmy Icemana: Rozmowy z mordercą (HBO)
Richard Kuklinski był troskliwym mężem, kochającym ojcem…. oraz okrutnym mordercą, który pozbawił życia ponad 200 osób. Poruszający dokument prezentuje sylwetkę płatnego zabójcy, który podczas wywiadu sam opowiada o swoim życiu.