Sztuka zrywania
Brook i Gary się rozstają, ale żadne nie chce opuścić wspólnego mieszkania - zaczyna się emocjonalna wojna domowa.
Brook i Gary, niegdyś szaleńczo w sobie zakochani, teraz postanawiają się rozstać. Problem jednak w tym, że żadne z nich nie zamierza wyprowadzić się ze wspólnego mieszkania.