Radio Air America: Wahniecie na lewo
W 2004 roku grupa inwestorów zaniepokojona szybkim rozwoje konserwatywnych stacji radiowych utworzyla liberalne radio Air America.
W 2004 roku grupa inwestorów zaniepokojona szybkim rozwoje konserwatywnych stacji radiowych utworzyla Air America - liberalne radio dla osób prezentujacych bardziej wolnosciowe poglady.