Ostatnie 10 lat
Dwudziestoletnia Matsuri Takabayashi dowiaduje się, że zostało jej tylko dziesięć lat życia z powodu nieuleczalnej choroby.
Dwudziestoletnia Matsuri Takabayashi dowiaduje się, że zostało jej tylko dziesięć lat życia z powodu nieuleczalnej choroby. Postanawia nie analizować za bardzo swojego życia i nie zakochiwać się, ale na zjeździe szkolnym spotyka Kazuto Manabe.