Obsługiwałem angielskiego króla
Czy można być kelnerem, potem zostać kierownikiem hotelu, a następnie wszystko stracić. Można! I jak się okazuje nie jest to takie trudne. Udowadnia to historia opowiedziana w kapitalnym czeskim filmie na podstawie powieści Bohumila Hrabala.