Mission: Impossible 2
Druga część hitu z Tomem Cruise'em jako Ethanem Huntem. Tym razem misja polega na powstrzymaniu szaleńca przed rozsianiem wirusa na całym świecie.
Druga część megahitu z Tomem Cruise'em w roli Ethana Hunta, który tym razm zostaje wysłany z misją powstrzymania szaleńca przed rozsianiem na całym świecie groźnego wirusa.