Miliard szczęśliwych ludzi (HBO)
Dokument HBO o zderzeniu dwóch silnych osobowości i kulisach współpracy lidera zespołu „Bayer Full” z chińskim biznesmenem polskiego pochodzenia. Czy najpopularniejsza grupa nurtu disco polo miała szansę odnieść sukces w Kraju Środka?