Little Rock: Pół wieku później
Ponad pół wieku temu szkoła Little Rock Central High School stało się symbolem walki i nadziei ruchu na rzecz równouprawnienia. Dziś boleśnie przypomina, jak skomplikowana jest droga ku równości.