Kot w butach
Przed poznaniem Shreka, Kot w Butach łączy siły z Humptym Dumptym i Kitty Kociłapką, by ukraść gęś znoszącą złote jaja.
Na długo przed poznaniem Shreka, legendarny Kot w Butach łączy siły z geniuszem Humpty Aleksandrem Dumpty i znaną na ulicach Kitty Kociłapką i wyrusza w niezwykłą podróż, aby ukraść słynną gęś, która znosi złote jaja.